Περικοπών συνέχεια στον ΟΣΕ. Σειρά παίρνει το ιστορικό τρενάκι του Πηλίου, στη διαδρομή του οποίου δεν θα γίνεται στάση στον σταθμό της Ανω Γατζέας. Το διατηρητέο τρένο βρίσκεται σε παρακμή, καθώς δεν λειτουργεί στο σύνολο της γραμμής του, αλλά μόνο σε τμήμα της, με αποτέλεσμα να μη συνδέεται απευθείας με τον σταθμό του Βόλου, ενώ εκτελείται ένα και μοναδικό δρομολόγιο. Ο συγκεκριμένος σιδηροδρομικός σταθμός δεν είναι επανδρωμένος, άρα διά της κατάργησής του δεν εξοικονομούνται ούτε πόροι ούτε ανθρώπινο δυναμικό.
Επίσης, η διακοπή της στάθμευσης στην Ανω Γατζέα θα έχει και δύο ακόμη επιπτώσεις: πρώτον, οι επιβάτες δεν θα μπορούν να κάνουν τη σωματική τους ανάγκη για μιάμιση ώρα (όσο διαρκεί η διαδρομή Ανω Λεχώνια- Μηλιές), καθώς ο «μουντζούρης» δεν διαθέτει WC, ενώ το παραδοσιακό καφενείο που βρίσκεται δίπλα στον σταθμό οδηγείται νομοτελειακά σε κλείσιμο. Η κατασκευή του τρένου του Πηλίου ξεκίνησε στα τέλη του 19ου αιώνα και σχεδιάστηκε από τον ιταλό μηχανικό Εβαρίστο ντε Κίρικο,πατέρα του υπερρεαλιστή ζωγράφουΤζόρτζιο ντε Κίρικο . Η διατηρητέα διαδρομή ανακαινίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όμως ουδέποτε αξιοποιήθηκε σοβαρά. Σημειωτέον ότι στο εξωτερικό τέτοιες ιστορικές διαδρομές αποτελούν τουριστικό προϊόν αιχμής.
*από την εφημ. ΤΟ ΒΗΜΑ Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009
Επίσης, η διακοπή της στάθμευσης στην Ανω Γατζέα θα έχει και δύο ακόμη επιπτώσεις: πρώτον, οι επιβάτες δεν θα μπορούν να κάνουν τη σωματική τους ανάγκη για μιάμιση ώρα (όσο διαρκεί η διαδρομή Ανω Λεχώνια- Μηλιές), καθώς ο «μουντζούρης» δεν διαθέτει WC, ενώ το παραδοσιακό καφενείο που βρίσκεται δίπλα στον σταθμό οδηγείται νομοτελειακά σε κλείσιμο. Η κατασκευή του τρένου του Πηλίου ξεκίνησε στα τέλη του 19ου αιώνα και σχεδιάστηκε από τον ιταλό μηχανικό Εβαρίστο ντε Κίρικο,πατέρα του υπερρεαλιστή ζωγράφουΤζόρτζιο ντε Κίρικο . Η διατηρητέα διαδρομή ανακαινίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όμως ουδέποτε αξιοποιήθηκε σοβαρά. Σημειωτέον ότι στο εξωτερικό τέτοιες ιστορικές διαδρομές αποτελούν τουριστικό προϊόν αιχμής.
*από την εφημ. ΤΟ ΒΗΜΑ Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου