καλα ταξιδια και ειδικα αυτη την εποχη να γνωρισουμε την Πατριδα μας *

online διαδρομες, ταξιδια, περιηγησεις, οδοιπορικα απο τα αρχαια χρονια μεχρι τις μερες μας...με περιηγητη τον Πάνο Σ. Αϊβαλή
Η Φωτό Μου
......................................γυρίζουμε και γνωρίζουμε την πανέμορφη Ελλάδα για να μένουν και τα ευρώ στη Ελλάδα ...
...........................................................Ενθετο περιοδικό της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" *
email επικοινωνιας: kepeme@gmail.com

~~

~~
....με βάρκα την ελπίδα για μακρινά ταξίδια

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2009

Σε παρακμή το τρενάκι του Πηλίου

Περικοπών συνέχεια στον ΟΣΕ. Σειρά παίρνει το ιστορικό τρενάκι του Πηλίου, στη διαδρομή του οποίου δεν θα γίνεται στάση στον σταθμό της Ανω Γατζέας. Το διατηρητέο τρένο βρίσκεται σε παρακμή, καθώς δεν λειτουργεί στο σύνολο της γραμμής του, αλλά μόνο σε τμήμα της, με αποτέλεσμα να μη συνδέεται απευθείας με τον σταθμό του Βόλου, ενώ εκτελείται ένα και μοναδικό δρομολόγιο. Ο συγκεκριμένος σιδηροδρομικός σταθμός δεν είναι επανδρωμένος, άρα διά της κατάργησής του δεν εξοικονομούνται ούτε πόροι ούτε ανθρώπινο δυναμικό.

Επίσης, η διακοπή της στάθμευσης στην Ανω Γατζέα θα έχει και δύο ακόμη επιπτώσεις: πρώτον, οι επιβάτες δεν θα μπορούν να κάνουν τη σωματική τους ανάγκη για μιάμιση ώρα (όσο διαρκεί η διαδρομή Ανω Λεχώνια- Μηλιές), καθώς ο «μουντζούρης» δεν διαθέτει WC, ενώ το παραδοσιακό καφενείο που βρίσκεται δίπλα στον σταθμό οδηγείται νομοτελειακά σε κλείσιμο. Η κατασκευή του τρένου του Πηλίου ξεκίνησε στα τέλη του 19ου αιώνα και σχεδιάστηκε από τον ιταλό μηχανικό Εβαρίστο ντε Κίρικο,πατέρα του υπερρεαλιστή ζωγράφουΤζόρτζιο ντε Κίρικο . Η διατηρητέα διαδρομή ανακαινίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όμως ουδέποτε αξιοποιήθηκε σοβαρά. Σημειωτέον ότι στο εξωτερικό τέτοιες ιστορικές διαδρομές αποτελούν τουριστικό προϊόν αιχμής.


*από την εφημ. ΤΟ ΒΗΜΑ Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: